KUL!

Så fort du läser detta och har egen blogg, måste du göra testet.

tre namn jag kallas för:
1. tommy
2. tompa
3. grisfinger

tre internetalias jag haft:
1. almost_
2. wemfO
3. Grisfinger

tre fysiska saker jag gillar hos mig själv:
1. vad
2. betyder
3. fysiska?

tre fysiska saker jag inte gillar hos mig själv:
1. vet
2. fortfarande
3. inte

tre saker som skrämmer mig:
1. bajs
2. kiss
3. diss

tre saker jag gör varje dag:
1. spelar stripp-poker
2. svälter
3. står vid datorn

tre favoritband/artister: (just nu)
1. ABBA
2. Darin
3. Tokio Hotel

tre favoritlåtar: (just nu)
1. Dancing Queen
2. Money for Nothing
3. Monsoon

tre saker jag vill ha i en relation:
1. Rikedom
2. Gräl
3. Hembiträde

tre lögner:
1. Jag står och kissar
2. Jag sitter och bajsar
3. Jag hatar Tokio Hotel

tre sanningar:
1. Jag är gay
2. Jag står upp när jag bajsar
3. Jag klär mig som en tjej

tre saker hos killar som tänder mig (fysiskt):
1. Stora mansbröst
2. Tighta kläder
3. Stora öron

tre av mina favorithobbies:
1. Dricka vatten
2. Spruta tjejparfym på mej
3. Slå på min tjocka mage så fettet dansar

tre saker jag gärna vill göra nu:

1. Gå på toa mej jag måste fråga mamma först
2. Att mamma ska komma
3. Ett par nya kalsonger

tre platser jag vill resa till:
1. Garderoben
2. Hem
3. Ludde
tre barnnamn jag gillar:
1. Owe
2. Owl
3. O wa-a-aaaa!

tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Banta
2. Dricka fanta
3. Bajsa

Kommentarer
Postat av: lars

jag gillar också darin!

2008-06-22 @ 19:18:54
URL: http://iiiisa.blogg.se/
Postat av: jerry

jag måste också bajsa......

- mamma!!!!!!

- vad är det johanna gumman?

- jag behöver göra mina behov!!!!

- jaha....?

- får jag det kära du? jag har nämligen ätit så mycket rosiner att jag känner att bajset måste sprutta ut nu!

2008-06-22 @ 20:59:30
URL: http://jrblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

dö.

2008-06-23 @ 21:48:50
Postat av: Anonym

VAD VILL DU MIG?/JAVANEH

2008-06-23 @ 21:50:37
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: isa

GRATTIS LILLSKIT!!!!!!!!!!!! :)

2008-06-24 @ 17:31:34
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0